חברה בורסאית, מ"מ המפכ"ל, חכי"ם ומשי זהב: כך חנכו אמבולנס בזק"א

בנצי ליזרוביץ No Comments on חברה בורסאית, מ"מ המפכ"ל, חכי"ם ומשי זהב: כך חנכו אמבולנס בזק"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בטקס רב משתתפים, נחגגה אמש השקתו של אמבולנס זק"א חדש, שנתרם ע"י חברת מבטח שמיר ומיועד לתושבי פתח תקווה. האמבולנס נבנה בצורה ייחודית המאפשרת לשלב הן הגשת סיוע מציל חיים והן טיפול בכבוד המת.

בטקס השתתפו: ראש העיר איציק ברוורמן, מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב בנצי סאו, ח"כ נאווה בוקר, ממ"ר שרון תנ"צ יעקב שבתאי, רב משטרת ישראל הרב משה גפני, יו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב, חברי מועצת העיר פ"ת, אח"מים, מפקדי ומתנדבי זק"א.

בדברי ברכתו ביקש מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב בנצי סאו להודות ולהצדיע לארגון זק"א ולמתנדביו על תרומתם הייחודית בתעצומות נפש עילאית למען עם ישראל בכבוד המת, ובדגש על הצלת חיי אדם ואיתור נעדרים.

ח"כ נאווה בוקר ריגשה את ציבור המשתתפים כאשר סיפרה על עבודת הקודש של זק"א באסון הכרמל בו נהרג בעלה תנ"צ ליאור בוקר ז"ל.

מר מאיר שמיר, המחזיק חלק גדול ממניות החברה התורמת, בחר לציין את הסיבה בגללה תרמה החברה את האמבולנס לזק"א וזאת לאור העובדה שמתנדבי זק"א מסמלים את ההשתתפות בנטל של הציבור החרדי ויש לעודדם על כך באמצעות סיוע וכלים לשיפור תרומתם לקהילה.

ראש העיר איציק ברוורמן ציין בדבריו כי הוא גאה בכל פעם מחדש לברך ולהיות לעזר למתנדבי הארגון אשר את פעולותיו הוא מכיר מקרוב בין היתר בשל היות סגנו הרב אוריאל בוסו מתנדב וותיק בארגון זק"א.

יו"ר זק"א יהודה משי זהב אמר: "נדירים הם טקסי ההשקה בהם ציבור המשתתפים מייחלים שיהיה מושבת ולא תהיה עבודה. הודה בשם מתנדבי זק"א לתורמים מר מאיר ועדינה שמיר על תרומת האמבולנס ובעיקר על החברות האמיתית והעידוד לארגון זק"א.

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א פתח תקווה ומרחב שרון מציין בסיפוק את העובדה כי פתח תקווה זכתה לקבל את האמבולנס המושקע ביותר בארגון, המכיל ציוד מקצועי רב שיאפשר סביבת עבודה מקצועית למתנדבים.

תמונה 1 (4)

תמונה 3 (4)

תמונה 4 (3)

תמונה 5 (2)



0 תגובות